/ • Personligt - Vardag /

Är jag den enda som är glad över snön?

Jag vet att det här snökaoset medför problem i både kollektivtrafiken och biltrafiken, och att jag troligtvis kommer att fastna med pendeltåget någonstans idag. Men jag kan inte låta bli att le ändå. Jag kan inte hjälpa att jag blir lycklig, för nu äntligen har vi fått vår efterlängtade vinter. Den må vara sen, men nu är det vitt. Nu är det snö. Det är så jäkla vackert ute och helst av allt skulle jag bara vilja gå ut och sätta mig i skogen och njuta av det här. Det spelar ingen roll att det blåser och är kallt, för jag är så överdrivet exalterad att det äntligen snöar ordentligt :D
 
#1 / / Iza Palm:

Kanske för att det är februari och folk tror att våren börjar nu imorgon, i mars? xD Haha. Eller just de faktum att den är sen... Vi har ju fått, en ganska stor del av det xD

Svar: Ja så är det säkert, fast senaste 10 åren har vi typ alltid haft snö i mars. Folk lär sig aldrig ;)
Rebecca Adnell

#2 / / Iza Palm:

Men eller hur xD här ligger det ju snö nästan till maj så jag är "van" ish nu :D

Svar: Kan tänka mig det! :D
Rebecca Adnell

#3 / / Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Jag gillar också snön jättemycket. Men det var lite jobbigt att köra från Stockholm till Linköping i tisdags. Så hoppas snökaoset i trafiken slutar men att den fina snön kan ligga kvar ett tag :)

Svar: Det förstår jag! Det är såklart jobbigt med all kaos som medföljer, både i biltrafiken och kollektivtrafiken. Men det är ändå så myyysigt med snö! :D
Rebecca Adnell

#4 / / Jonna:

Jag gillar också snön vanligtvis. Dock inte nu då det är helt kaos och man kan knappt gå ut. men håller men om att lite fint är det ju ändå :)

Svar: Jo men det är trist att det kaosar så mycket såklart. Men det är himla fint att titta på :D
Rebecca Adnell